venres, 16 de febreiro de 2018

ENTROIDO 2018

Bós e chuviosos días, peixiños!

Perdón por estar tantos días sen vir por aquí, pero...este Entroido acabou comigo! Non sei se sabedes que os nenos e nenas do cole leváronme por aí de desfile o sábado polas rúas do pobo subida nunha carroza! Ai, que bien o pasei! Iso sí, rematei esgotada de tanto bailar e menear as escamas, pero o que  desfrutei...😍😍

E por certo...mira que estabades guap@s o venres todos disfrazados de libros! Hei de confesar que me fixo tanta ilusión que algunha lagrimiña sí que soltei 😊. Así que para poder presumir diante dos menús amigos e amigas fixen este vídeo onde saídes tod@s impresionantes. Espero que vos guste!

Bicos emocionados

Estrela


UMQO0737[1] from ceipenriquebarreiro on Vimeo.

6 comentarios:

  1. Estubo moi ben o festival amin me encantou casi me puxen a chorar. :C

    ResponderEliminar
  2. Respostas
    1. Miguel Lopez Falcon13 de marzo de 2018, 12:19

      Verdad Sheila somos artistas

      Eliminar
  3. Respostas
    1. Miguel Lopez Falcon13 de marzo de 2018, 12:21

      Si espero que chegen as notas o proximo martes estou inpaciente...

      Eliminar